طراحی نخستین بازی رایانه‌ای از سقوط دیکتاتور مصر
افسران سایبری

 

به گزارش وبلاگ افسران سایبری به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری المنار، یک شرکت مصری فعال در عرصه اینترنت و برنامه‌های رایانه‌ای یک بازی رایانه‌ای درباره سقوط دیکتاتورهای منطقه طراحی کرده است.

بنابر این گزارش، این بازی رایانه‌ای الهام گرفته از انقلاب‌ها در کشورهای عربی است هدف بازی رهایی از چنگ دوستان و معاونان دیکتاتور است تا در پایان بازی دیکتاتور به شکل واقعی ساقط شود.
این بازی شامل کاریکاتورهایی از چهره‌های رژیم سابق مصر از جمله فتحی سرور رئیس مجلس فرمایشی مصر و دوستان مبارک است که در طول 30 سال دیکتاتوری در کنار او بوده‌اند.
شرکت «جود نیوز فورمی» که این بازی را طراحی کرده، اعلام کرده است که این بازی را بنامه‌نویسان مطرح مصری با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساخته‌اند.
این شرکت افزوده است: طراحان تلاش کرده‌اند تا با استفاده از شبیه‌سازهای فیزیکی این بازی را هیجان‌انگیزتر و فعال‌تر کنند.
بنابر این گزارش این بازی علاوه بر مراحل مختلف و متنوع خود طراحی ممتازی از نظر زیبایی‌شناسی و خلاقیت‌های بصری و همچنین افکت‌های صوتی دارد که بازیکنان را با خود همراه می‌کند.
این بازی که هم‌اکنون که صورت آزمایشی در اختیار استفاده‌کنندگان اینترنت قرار گرفته به زبان «جاوا» طراحی شده تا در اکثر گوشی‌های تلفن همراه قابل استفاده باشد اما قرار است به‌زودی شرکت سازنده نسخه‌ای رایانه‌ای و همچنین نسخه‌ای با قابلیت استفاده در پلی استیشن برای این بازی طراحی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 13035
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1